کرم و صابون گوری

 

یکی از بزرگترین مشکلات برخی از بانوان، وجود لک ، جوش و آثار جوش های قدیمی بر روی پوست صورت خود می باشد وجود این عوارض بر روی پوست، برای هیچ فردی بخصوص بانوان قابل تحمل نبوده و اعتماد بنفس افراد را کاهش می دهد بانوان بسیاری بخاطر لک و جوش های صورت احساس زیبایی نکرده و این امر در برخی اوقات باعث افسردگی و نگرانی نیز می شود.

درمان قطعی لک و جوش های پوست صورت

داشتن صورت و چهره ای زیبا با پوستی شفاف و درخشنده، آرزوی هر خانمی می باشد رقابت بر سر داشتن پوستی لطیف و درخشنده، سالانه هزینه های بسیار زیادی را بر روی دست بسیاری از بانوان می گذارد این افراد، برای داشتن چهره ای زیا، سالانه انواع محصولات و کرم های آرایشی مورد نیاز خود را خریداری که و به شدت از پوست خود مراقبت می کنند تا همیشه از آنکه هستند زیباتر و جوان تر به نظر برسند. در مقابل افرادی نیز هستند که حتی از کوچکترین هزینه ای برای مراقبت از پوست و زیبایی چهره خود دریغ می کنند.

درخشندگی پوست صورت

پوست صورت و دستها، بیشتر از سایر اندام های بدن در معرض تابش نور خورشید و عوامل محیطی مانند، گرد و غبار، دود و آب هوا قرار دارند و به همین خاطر در صورت عدم مراقبت صحیح و مناسب از انها بسرعت نیز، زیبایی و درخشندگی خود را نیز از دست خواهند داد. سشتشوی مناسب، استفاده از کرم های مرطوب کننده و ضدآفتاب، می تواند در کند شدن روند پیری و آسیب های ناشی از عوامل بیرونی، نقش کلیدی ایفا کند.

کرم و صابون گوری GOREE

یکی از بهترین محصولاتی که چند سالی است در بین بانوان از شهرت بسیار خوبی برخوردار گشته، کرم و صابون گوری می باشد کرم  صابون گوری، بخاطر کیفیت بالای خود در ایجاد لطافت و درخشندگی بر روی پوست دست و صورت، طرفداران بسیاری دارد. کرم گوری، یک مرطوب کننده و آب رسان بسیار خوب بوده و در حفظ تازگی و جوانی پوست بسیار تاثیر گذار است این کرم بخاطر داشتن اسیدهای امینه و پروتئین های مورد نیاز پوست، در تغذیه سلول های پوستی بخوبی عمل کرده و با رساندن مواد مورد نیاز و ضروری سلول های پوستی به آنها و تسریع روند کلازن سازی، باعث افزایش خاصیت الاستیسیته یا همان کش سانی پوست شده و به سفتی و لطیف شدن پوست کمک می کند کرم گوری از ایجاد چین و چروک ها بر روی پوست جلوگیری کرده و از ایجاد آنها نیز تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند.

خواص زیبایی صابون گوری

صابون گوری، خاصیت پاک کنندگی و لایه برداری بسیار خوبی دارد این صابون برای شستشوی دست و صورت و قبل از استفاده از کرم گوری تولید شده است این صابون با شستشوی پوست و با خاصیت لایه برداری قوی، سطح پوست را از وجود سلول های مرده کاملا پاک کرده و باعث از بین رفت لک و جوش های پوست می شود صابون گوری سطح پوست را بخوبی پاک کرده تا امر تغذیه سلول های زنده پوست توسط کرم گوری بخوبی صورت پذیرد. صابون گوری با رایحه ای دلنشین، پس از شستشوی صورت، باعث ایجاد طراوت و لطافت پوست شده و سرزندگی را به شما هدیه می دهد.

طرقه مصرف کرم و صابون گوری

برای داشتن پوستی شفاف و درخشان، باید روزی دومرتبه دست و صورت خود را با آب گرم و توسط صابون گوری شستشو داده و خشک نمایید سپس از کرم گوری بر روی پوست مالیده و بخوبی مالش دهید این کرم بخوبی جذب پوست می شود حتی چند لحظه پس از استفاده از این کرم و صابون، احساس لطافت و زیبایی را بر روی پوست خود خواهید داشت.

 تضمین برگشت وجه

در صورتی که پس از استفاده از این محصولات، از کیفیت و تاثیر گذاری آنها رضایت نداشته باشید، می توانید تنها با یک تماس تلفنی، وجه پرداختی خود را دریافت کنید. وجه پرداختی شما به شماره کارتی که از سوی شما مشخص می شود برگشت داده می شود.

فروشگاه اینترنتی نیک خرید، دارای نماد اعتماد ملی بوده، و در قابل فروش محصولات خود و پاسخگویی به مشتریان، متعهد می باشد.

سفارش دهنده : کشور پاکستان تحت لیسانس انگلستان

خطرات برای پوست : پکیج گوری اصل به هیچ وجه ضرری برای پوست ندارد و آسیبی توسط مصرف کنندگان گزارش نشده است .

خرید صابون و کرم گوری

مهمترین نکته در تاثیرگذاری کرم و صابون گوری این است که هردو محصول با یکدیگر استفاده شود به همین خاطر صابون و کرم گوری در یک پکیج عرضه می شود.

برای خرید این پکیج، در ابتدای صفحه بر روی " افزودن به سبد خرید " کلیک کرده و مراحا را تا انتها طی نمایید. این محصول از طریق پست برای شما ارسال می شود.

در صورتی که امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را ندارید، می توانید از طریق شماره تلفن زیر، سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت نمایید.

با برقراری تماس تلفنی با این شماره، همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود. 37581011 -051

 

 خرید کرم وصابون روشن ککنه پوست گوری اصل
برای خرید کرم و صابون گوری، با کلیک بر روی لینک زیر وارد فروشگاه برگ نیک خرید شوید و سفارش خودرا از بالا و سمت راست سایت ثبت نمایید

 

برای ورود به فروشگاه اینجا کلیک کنید

 

پشتیبانی آنلاین در واتساپ و تلگرام